Door: damFlarden!
Oei, streng voor het voetvolk, volgzaam aan de leider.Door: damFlarden!
Oei, streng voor het voetvolk, volgzaam aan de leider.Door: Michel Klijmij
Het lijkt mij onwerkbaar als iedere Gouwestad medewerker een stem in de programmering krijgt. Ik heb trouwens als eindredacteur wel enige formele zeggenschap, ik mag namelijk in het kernteam meepraten. Dat is zeg maar het "radiobestuur". Maar het gaat me nu om hoe je het puur formeel regelt, en dan is het lastig als je voor elk nieuw programma alle medewerkers om hun mening moet vragen, ook degenen die in een andere doelgroep zitten. Ik weet weinig over ouderenprogramma's, dus wil me daar ook niet mee bemoeien.Door: damFlarden!
Ach, de kennis inzake ouderenprogramma's komt met de jaren, zullen we maar zeggen. En ik heb eenmaal Het Programma aangehoord, en Michel, ik mag hopen dat het nog vele jaren duurt voordat jij aan de beurt bent om het te mogen presenteren. Je gunt het je ergste vijand niet. Ik heb overigens nergens geroepen dat iedereen maar in het bestuur moet, dat maak jij er dan weer van, ik constateer slechts dat ik hier, op dit forum, een aantal aan gouwestad gelieerde lieden tref, die enige gedrevenheid uitstralen. En die dan plots de algehele loyaliteit aan de vastgeroeste leiders. Laat die mensen doen waar ze goed in zijn, vergunnigen regelen enzo, maar zorg voor vernieuwing.Door: Michel Klijmij
Oh, dat Leo en ik geen formele zeggenschap hebben betekent niet dat we intern nooit zeuren bij de beslissers ;)Door: Leo
Ook ik constateer slechts dat we niet in de positie zitten dat we per direct zaken kunnen beslissen voor de omroep. Wat niet wil zeggen dat we onze monden niet opentrekken, of dat er niet naar ons geluisterd wordt. Er liggen meer 'discussie-uren' dan uitzenduren binnen GS op mijn naam. Logo-besluit is trouwens buiten het bestuur om gegaan. Betwijfel of zij überhaupt iets van het geheel meegekregen hebben.Door: damFlarden!
Vraagje: zouden jullie wel meer zeggenschap willen hebben?Door: Michel Klijmij
Op dit moment niet, ik heb niet de tijd om de extra verantwoordelijkheden die daarmee samenhangen te nemen. En ik kan mijn ei wel kwijt als dat nodig is. (steeds minder nodig, trouwens).Door: Leo
Zou soms handig zijn. aan de andere kant: ik ben soms net wat té impulsief ... . Nee, brengt teveel tijdrovende vergaderingen met zich mee. En de boodschap komt nu gewoon wel over.Ik ben het helemaal niet eens met Milan!
Gouwestad moet juist bekender worden.
Gouwestad is heel interessant en leuk.
Ik vind het werken bij Gouwestad TV héél leuk en ik snap niet dat mensen tegen Gouwestad zijn...
You must log in to post.
Gouwestad RSS Feeds:
Nieuws
Radio
Televisie
De Gouwestad.nl website is toegankelijk voor iedere HTML4 en CSS2 compatible browser, en tekstbrowsers als lynx/links