Heeft u nieuws voor ons? Klik hier!

Wij zoeken nieuwe medewerkers. Klik voor meer informatie!

Alcohol op straat moet verboden worden

Voor! (30)
30, 62 procent
Tegen! (17)
17, 35 procent
Geen mening (1)
1, 2 procent

Totaal 48 stemmen

Peilingen archief

24 uur per dag, 7 dagen per week, in de ether op 106.2FM en via de kabel 97.7FM

0:00MuziekRadio
10:00Muziek Magazine (h)
11:00Golden Oldies Revival (h)
12:00MuziekRadio
15:00Christian Country (h)
16:00Listen to the music (h)
17:00MuziekRadio
18:00Nashville Express
19:00Folk Roots
20:00A Shake Of Music
21:00Blues Power
22:00Jazz - Come Sunday (h)
23:00MuziekRadio

Luister ook eens naar:

Meer...

Op dit moment actieve discussies: Laatst geupdate programma's:

Arif (13 uur geleden)
Golden Oldies Revival (13 uur geleden)
Gouwestad Sport (13 uur geleden)
Sport op zaterdag (13 uur geleden)
Muziek Magazine (1 dag geleden)

Gouwestad Forum

Gouwestad Forum »

Aantal luisteraars.

(15 posts)

1. Niet geregistreerd

Door: Eelke

Wat denken jullie, hoeveel luisteraars zou Gouwestad hebben? Laten we bij de telling de eigen medewerkers niet meetellen. Wie heeft er een idee?
    Posted 4 years ago #

2. Niet geregistreerd

Door: Michel Klijmij

Mijn moeder was altijd trouwe luisteraar :)
    Posted 4 years ago #

3. Niet geregistreerd

Door: Sietse

Dan heb je nog mazzel de mijne niet eens! (maar dat hoeft dan ook niet meer, want we zijn toch gestopt ;) ) Wat je vraag betreft, daar zitten meer mensen mee in hun maag. voor zover mij bekend is, en ik geloof dat dat ook voor michel geld, weten we het niet. er is ooit een onderzoek geweest maar dat is geloof ik meer dan 10 jaar geleden. kortom, geen id.
    Posted 4 years ago #

4. Niet geregistreerd

Door: Leo

In ieder geval meer dan we vermoeden, gezien reacties die zeer regelmatig uit onverwachte hoek komen en op onvermoede momenten.
    Posted 4 years ago #

5. Niet geregistreerd

Ik denk inderdaad dat Leo daar meer last van heeft dan andere programma's. Tenslote is Leo uniek, want zijn genre wordt zelden uitgezonden, en KINK FM heeft een licht alternatief, maar gaat niet zo diep in die soort muziek. Maar Leo, je bent het wel eens als ik zeg dat het over de hele breedte van de programering niet geheel florisant is kwa feedback? En als je dat dan als maatstaf moet nemen (wat we vor ons eigen gevoel dan beter maar niet kunnen doen) dan komen we er niet met alle programma's even goed vanaf, toch? Maar des al niet te min vind ik het wel leuk om te doen, en dat ik ook van belang! al luistert er maar 1 iemand, dan maak je er toch een blij! :-)
    Posted 4 years ago #

6. Niet geregistreerd

Ik denk inderdaad dat Leo daar meer last van heeft dan andere programma's. Tenslote is Leo uniek, want zijn genre wordt zelden uitgezonden, en KINK FM heeft een licht alternatief, maar gaat niet zo diep in die soort muziek. Maar Leo, je bent het wel eens als ik zeg dat het over de hele breedte van de programering niet geheel florisant is kwa feedback? En als je dat dan als maatstaf moet nemen (wat we vor ons eigen gevoel dan beter maar niet kunnen doen) dan komen we er niet met alle programma's even goed vanaf, toch? Maar des al niet te min vind ik het wel leuk om te doen, en dat ik ook van belang! al luistert er maar 1 iemand, dan maak je er toch een blij! :-)
    Posted 4 years ago #

7. Niet geregistreerd

Ik reageer hier maar één keer op, als je het niet erg vindt ;-) Het klopt dat er over de hele linie genomen weinig fysieke reacties binnenkomen (Bellers, emails, forum-postings etc.). Maar dit schijnt eerder 'Gouds' dan illustratief te zijn. Luisterend en rondvragend blijken heel wat meer mensen de programma's wel degelijk te kennen en te waarderen. Alleen nemen ze niet echt de moeite om dit te laten blijken. Een K&L-onderzoek is wat dat betreft wel handig, om alle luisteraars even statistisch 'uit de kast' te krijgen, om het zo maar te zeggen. en dan kan je gaan vergelijken met bv regionale of landelijke statistieken en beoordelen of we het al dan niet goed doen. maar daarover twijfel ik eigenlijk niet eens, gezien het toch wel brede draagvlak dat ik althans bespeur.
    Posted 4 years ago #

8. Niet geregistreerd

Ik denk dat je gelijk hebt over het het draagvlak. Het is alleen jammer dat de feedback soms wat te wensen over laat... Echter het verleden heeft al uitgewezen dat ook prijsvragen niet altijd even succesvol zijn om de interactie op gang te helpen. Een K&L onderzoek zou erg mooi zjin. Alleen zullen de kosten een struikelblok vormen ben ik bang... Maar aangezien radiomakers creatievelingen zijn zou ik zeggen: het moet ons toch lukken een alternatief te bedenken???
    Posted 4 years ago #

9. Niet geregistreerd

Door: Martin van Dam

Om eens met de deur in huis te vallen: zonde van het geld. Je weet het ongeveer al, en met zo'n onderzoek weet je het dan ook ongeveer. De positie van lokale omroepen is gewoon niet gemakkelijk, je mag niet veel en je hebt niet veel. Lokaal nieuws hoor je eerder op Radio West. Dus als je al nieuws op GS hoort, is het te laat, en klinkt het als NCRV radio uit de jarig vijftig. Dus wat komt er uit zo'n onderzoek: vierendertig bejaarden. Gelukkig betreft dit wel een groeimarkt.
    Posted 4 years ago #

10. Niet geregistreerd

Klopt wel qua nieuws. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zin heeft om te streven naar een dagelijks nieuws-bulletin op Gouwestad: "Vandaag in Gouwestad Nieuwsradio": - 5 auto's opengebroken. - Vrouw (86) breekt heup bij val in centrum. - 3 Personen beroofd in afgelopen 24 uur. - Burgemeester Cornelis heeft last van bonenmaaltijd. Wel jammer dat je idd actueel nieuws niet meteen kan brengen. Maar dan krijg je weer ' het volgende nieuwsbulletin komt, zodra er weer nieuws is". Verdieping van een paar items zou beter zijn, lijkt mij.
    Posted 4 years ago #

11. Niet geregistreerd

Dat zeg je nou wel, maar dit soort zaken staan wel zeer dicht bij de potentiele luisteraar. Het was de auto van de buurman, de buurvrouw in het bejaardencentrum, de dochter van je buren die naar huis liep, en de vrijer van je marokkaanse overbuurvrouw.... Wel eens de gemiddelde uitzending van Hart van Nederland bekeken? Verdieping is mooi, maar je wint er niet altijd publiek mee. Klein leed wordt vaak door instanties genegeerd, laat je fiets maar eens jatten, en dat werkt frustrerend. Een uitlaatklep kan dan best interessant zijn. Het is CNN niet, of Nova.
    Posted 4 years ago #

12. Niet geregistreerd

Okay, maar 7 dagen per week dit soort berichten is natuurlijk onzinnig. Hoe dicht het ook bij de bewoners/luisteraars staat. Is hetzelfde als een hele avond dezelfde twee platen draaien in 'So What'! (Hoewel dit laatste me niet geheel onbekend voorkomt ... ;-D)
    Posted 4 years ago #

13. Niet geregistreerd

Het gaat er om dat je eens wat meer mensen naar GS laat luisteren. Niet omdat je zo'n gaaf bandje in de uitzending hebt, maar omdat bepaalde lieden zich thuis voelen bij de uitstraling van een zender. Dan moet je wel een zekere identiteit hebben. En als je dat met twee platen lukt...
    Posted 4 years ago #

14. Niet geregistreerd

Door: Theo

Nou Martin, misschien moet je je watervlugge mannetjes weer eens uit de kast halen. Misschien dat die de goede uitstraling hebben!
    Posted 4 years ago #

15. Niet geregistreerd

Dat zou ik nou echt niemand meer aan willen doen. Wel praktisch hoor, je bent zelf je eigen side-kick.
    Posted 4 years ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

©2010 - Gouwestad Internetteam - Privacy Verklaring - Stats

Gouwestad RSS Feeds:
XML RSS Feed Nieuws
XML RSS Feed Radio
XML RSS Feed Televisie

De Gouwestad.nl website is toegankelijk voor iedere HTML4 en CSS2 compatible browser, en tekstbrowsers als lynx/links