Heeft u nieuws voor ons? Klik hier!

Wij zoeken nieuwe medewerkers. Klik voor meer informatie!

Alcohol op straat moet verboden worden

Voor! (30)
30, 62 procent
Tegen! (17)
17, 35 procent
Geen mening (1)
1, 2 procent

Totaal 48 stemmen

Peilingen archief

24 uur per dag, 7 dagen per week, in de ether op 106.2FM en via de kabel 97.7FM

0:00MuziekRadio
10:00Muziek Magazine (h)
11:00Golden Oldies Revival (h)
12:00MuziekRadio
15:00Christian Country (h)
16:00Listen to the music (h)
17:00MuziekRadio
18:00Nashville Express
19:00Folk Roots
20:00A Shake Of Music
21:00Blues Power
22:00Jazz - Come Sunday (h)
23:00MuziekRadio

Luister ook eens naar:

Meer...

Op dit moment actieve discussies: Laatst geupdate programma's:

Arif (12 uur geleden)
Golden Oldies Revival (12 uur geleden)
Gouwestad Sport (12 uur geleden)
Sport op zaterdag (12 uur geleden)
Muziek Magazine (1 dag geleden)

Gouwestad Forum

Gouwestad Forum »

Acties brandweer

(3 posts)

1. Niet geregistreerd

Door: Vrijwilliger

De beroepsbrandweer Gouda laat met hun acties ook de vrijwilliger in de kou staan. Menig vrijwilliger staat niet achter deze acties. Maar ja voor de burger is het 1 pot nat, die weet niet dat 85 % van de brandweer vrijwilliger is. Bedankt hoor !!!!
    Posted 4 years ago #

2. Niet geregistreerd

Door: Michel Klijmij

Het blijft lastig. Aan de ene kant moet je kunnen staken als je niet wordt beloond voor je werk als dat je met z'n allen denkt. Aan de andere kant heeft de brandweer natuurlijk een hele belangrijke functie. Ik heb het allemaal niet precies gevolgd, maar wel begrepen dat de vakbond een akkoord had gesloten. Dan moet je volgens mij gewoon ophouden met actievoeren, en als je het er niet mee eens bent maar naar de vakbond stappen. Voor de vrijwilligers speelt dat allemaal niet, dus ik kan me voorstellen dat ze er niet achterstaan. Maar ja, zo kan ik ook makkelijk tegen de acties van de publieke omroep zijn, mijn inkomen hangt er niet van af. Maar is de Goudse brandweer ook zo aan het actievoeren? Nog weinig van gemerkt tot nu toe.
    Posted 4 years ago #

3. Niet geregistreerd

Door: Leo

Is altijd een moeilijk punt: actievoeren over CAO's of werkgerelateerde zaken, als je (groten)deels met vrijwilligers werkt: De betaalde krachten willen het er wel over hebben, omdat het hun brood is. De vrijwilligers willen het er niet over hebben, omdat zij vanuit een andere invalshoek actief zijn en de arbeidsperikelen hen niet aangaan. Consensus is moeilijk te vinden, maar vaak zijn de betaalde krachten de ruggegraat van zo'n organisatie en de vrijwilligers de kurk die alles drijvende houdt! Je kan geen van beide groepen missen. En dan krijg je bij bv acties of vergaderingen wel eens botsingen. En toch is het belangrijk met de betaalde minderheid rekening te houden, omdat bij het wegvallen van deze groep de organisatie wel eens kan wegvallen en er niks overblijft om je vrijwillig voor in te zetten. net als dat je geen vrijwilligers moet wegjagen, omdat je anders je inzetbaarheid in gevaar brengt. Maar ik kan me voorstellen dat betaalde krachten een ongeïnteresseerde of zelfs vijandige houding tav dergelijke zaken vervelend vinden: hun belangen gaan nl verder dan alleen vanuit een overtuiging vrijwilligerswerk doen. Het zijn ook hun inkomsten. En deze gevoelens worden nogal eens vergeten door sommige vrijwilligers, weet ik uit eigen ervaring.
    Posted 4 years ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

©2010 - Gouwestad Internetteam - Privacy Verklaring - Stats

Gouwestad RSS Feeds:
XML RSS Feed Nieuws
XML RSS Feed Radio
XML RSS Feed Televisie

De Gouwestad.nl website is toegankelijk voor iedere HTML4 en CSS2 compatible browser, en tekstbrowsers als lynx/links